جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۱۳ پاتوق فروش مواد مخدر در راستای مبارزه با خرده‌ فروشان در کلانشهر مشهد شناسایی و با هماهنگی مسئولان قضایی پلمب شد.

۱۳ پاتوق فروش مواد مخدر در مشهد پلمب شد/جمع آوری ۸۹ معتاد متجاهر

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری ها با هدف ارتقای احساس امنیت در جامعه و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، در عملیاتی ۲ روزه شماری از منازل و پاتوق های خرده فروشان را در حاشیه شهر مشهد شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد افزود: در این طرح ۴۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند، ۸۹ معتاد متجاهر و کارتن خواب از پاتوق های مواد مخدر جمع آوری و برای درمان به کمپ های بازپروری منتقل و ۱۳ پاتوق فروش مواد مخدر مهر و موم شد.

وی اضافه کرد: در این عملیات بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، هزار و ۲۴۵ عدد انواع قرص های مخدر، ۵۲۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف و سه دستگاه خودرو سواری و چهار دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد، توقیف شد.

چراغ تاکید کرد: مبارزه جدی با توزیع کنندگان خرد موادمخدر در محله های حاشیه شهر از اولویت های اصلی برنامه های پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد است و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.